dimanche 27 avril 2014

Look 1 : La vie en rose (Project : 7 looks and one pair of jeans)


Hi everyone!!! Hope you had a wonderful week end!  So I finally decide on my first project. I even found a cool name for it: 7 Looks and one pair of jeans!!!
We all have a favourite piece in our closet we love so much that we want to wear it everywhere, every day.  At the moment my favourite piece is a vintage high waisted  denim shorts.  For this project I am going to show you different ways to wear it. Because it is an long-term project, the looks won`t be posted successively on the blog. I will post one per week. All along this project   I will play around my jeans. I will give a different feel, taste and style to every single look. 

Hey tout le monde ! j'espère que vous avez passé un très bon week-end! Donc, je me suis enfin decidée sur mon premier projet : 7 looks et une paire de jeans 
Nous avons tous une pièce préférée dans notre placard  que nous aimons tellement que si on pouvait on la porterait   partout  et  tous les jours . En ce moment, ma piece  préférée , c`est un short en jean taille-haute . Pour ce projet,  donc je vais vous montrer  7 différentes façons de le porter . 

 The first look of the project is called:  la vie en rose
La première tenue, j'ai nommé: la vie en rose





For this look I was inspired by the Hippie subculture. To incorporate  my  personal style   I  added  a little bit of a romance touch to it (  yes  I am a romantic girl )  ,using   soft pink colour, roses head band and the pearls on the sandals.

Pour cette tenue, j'ai été inspirée  par la culture hippie mais pour incorporer un peu plus mon style personnel, j'e lui ai ajouté une petite touche de romantisme ( et oui je suis une grande romantique), en utilisant la couleur rose et les sandales décorées de perles 
                                                The next look will be posted next week   :0 !!!