mardi 19 août 2014

The Kimono



Welcome back to my blog!!! Hope you guys are doing fine.  In south Africa we are still waiting for the summer to come! Speaking about summer…. today I am going to talk you about one of my favorite  summer piece : the kimono

Re-bienvenue sur mon blog ! J'espère que vous allez bien. Ici en Afrique du Sud, on attend l'été avec impatience ! et en parlant d`été .... aujourd'hui, je vais vous parler du Kimono.


www.kalakelly.blogspot.com


Seen on the runway in 2013 the kimono will definitely hit the street this summer. I personally like this trend because of  its versatility. You can wear  it  at  work to replace the cardigan, the  blazer or the  jacket. You can wear at the beach to bring a bohemian touch to your look. For a night out with friends, this piece is perfect to give colors to your look !!!

The basic  rule when wearing a kimono : team it with tight fitting clothes to avoid looking boxy!!!

In the outfit that I am presenting you today. I wear the kimono with white skinny jeans and a white  tight  tank top. It`s a very simple look, I wanted to enhance the beautiful colors of the kimono !!!



Vue sur les podiums en 2013, le kimono sera certainement très populaire cet été. Personellement, 
j'aimebien cette tendance. Le Kimoni est multifonctionel  vous pouvez le porter au travail pour remplacer le cardigan, le blazer ou la veste ;le porter à la plage pour apporter un” boho touch” à votre look. Pour une soirée entre amis, le kimono est parfait pour apporter un peu de couleurs à votre tenue.

La règle de base pour adopter le kimono: portez le avec  des vêtements serrés !

Dans la tenue que je vous présente aujourd'hui. Je porte le kimono avec un skinny jeans et un débardeur blancs. C'est un look assez simple... je voulais mettre en valeur les jolies couleurs du kimono 

www.kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www. kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www. kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com

www. kalaklelly.blogspot.com

          KimonoMrPrice, Tank topMr Price, Skinny jeansMr Price, Boots Legit

 Photo credit: David Ndumba


Thank you for stopping by :)
Merci de passer par ici  :)