mardi 31 mars 2015

So... I made myself a Kimono



Hello ladies, hope you are doing good  !
Bonjour tout le monde et rebienvenue  sur mon blog!
www.kalakelly.blgospot.com

For today`s post I am presenting you  an outfit made   with  one  of my favourite pieces of the moment : the  kimono (  this one has been made by myself)
I wanted   to make a Boho kind of look. I paired  my kimono  with my crochet tank top, my ripped  denim shorts, my ankle boots and my fedora hat as accessory 

So what  do you guys think about it ?

Aujourd`hui je reviens avec une tenue faite d`une de mes pièces préferées du moment : le  kimono. (Celui -ci  ete a été fait par moi-même). 
Je voulais crée un look un peu bohème. J`ai associé mon kimono avec  à mon  top en crochet , mon  short en jean "destroy" , mes bottines  le  tout accosoirisé mon   chapeau fedora.
www.kalakelly.blogspot.com
www.kalakelly.blogspot.com
www. kalakelly.blogspot.com

www.kalakelly.blogspot.com
www.kalakelly.blogspot.com
www.kalakelly.blogspot.com
www.kalakelly.blogspot.com
www.kalakelly.blogspot.com
Kimono : KalaKelly/Crochet tank top :Thrift Market/ Ripped denim :CottonOn/ Fedora Hat : Zando
Photo Credit:Jimnita Ranjato
Location : Assinie, Abdijan, Ivory Coast

For my next  post  I am going  to show you guys  how to make this Kimono,  so stay tuned !   
Je vous montrerai  étape par étape comment faire un  kimono dans mon prochain poste ,  alors restez connectées!

 Thanks for stopping by :)
Merci de passer par ici :)